zkh dordrecht - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu zkh dordrecht - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu

zkh dordrecht

Blijf op de hoogte en volg ben

05 Januari 2016 | Nederland, Dordrecht

hallo 3 januari...
n beetje verlaat bericht mijn exuus daarvoor
geef deze blog zo veel mogelijk door aan mensen die na Ben vragen aub

op 22 decenber heeft Ben n zware beroerte gehad in gambia en daar in zkh gekomen hij kan niet praten en is rechtszijdig verlamd.
hij is daar goed verzorgd door hennie en peter zijn reisgenoten
en zo blijkt zeer goede vrienden ze brachten hem eten drinken schoren hem ect....en deden dat elke dag.

nu in nederland

zoals u nu weet is ben aangekomen in nederland en ligt nu in quarataine voor
evt bacteries hij was zeer vermoeid van de lange reis ,terug na ons toe
we stonden ben op te wachten, bij aankomst hij was zeer moe en emotioneel en ontdaan

en hij was blij ons te zien,die ochtend heeft alle onderzoeken gehad die dringend nodig waren en heerlijk gewassen n goede lunch werd hem uitgelegd waar die nu is,hij begreep gedeeltelijk waar die was maar herkende ons wel gelukkig,na nog n tijdje bij hem gezeten te hebben zijn we ook gegaan was beter voor ben kon hij rusten.
4 jan
we zijn weer bij
Ben en zagen nu hoe goed de rust hem gedaan had, we zagen 'n andere ben nu en tot onze verbazing bewoog hij zijn been n beetje er zit wat kracht in zijn boven been,na tijdje weer bij hem gezeten en weer uitgelegd waar die was dringt het langzaam tot hem door weet niet of ben alles begrijpt maar wel gedeeltelijk,we hebben met hem zitten oefenen met woordjes en aanwijzen op plaatjes wat,wat was en ja hoor hij zei mijn naam en die van zijn broer en nog wat woordjes,
en toen was het genoeg voor m, en zijn wij na huis gekeerd .
sávonds weer terug na Ben, hij zwaaide toen we voor het raam stonden van de sluis was weer blij dat we er waren en druk met afstand bediening van tv en telefoon waar na hij ons duidelijk maakte dat ie na peter had gebeld in gambia of gelukt is weet ik niet en er lag n lijst met woordjes erop we pakten die maar wuifde hem weg geen zin,op zijn manier nog tijdje liggen dollen was het weer tijd om te gaan Ben heefd veel rust nodig zodat hij goed kan revalideren en zich daarop richt

"de dokter heeft verzocht zo min mogelijk bezoek"
ik hoop dat u dat respecteert

en er is een contact persoon, dus bellen heeft ook geen zin laat" Ben" rusten en herstellen we proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van zijn herstel en wat er nog komen gaat,als "ben"kan, mag ,en aangeeft, op bezoek laten we dat weten,hij heeft u straks hardt nodig en dan graag in overleg.
ik ben geen beste schrijver maar doe mn best
groetjes van Ben allemaal

• 05 Januari 2016 - 09:35

Helma Vd Snepscheut:

Hallo
    Ik ben de vrouw van een gilde broeder heb je mischien adres voor ons zodat we hem een kaartje kunnen sturen .
    Groetjes helma vd snepscheut

• 05 Januari 2016 - 12:14

Ivonne Brouwer:

Hallo BEN .goh wat laat jij ons schrikken joh. Maar wat fijn dat jij nu in Nederland bent en nu aan je revalidatie kan gaan werken . Ik blijf het hier volgen Hoe het met je gaat verder .Ik wens je alle succes en sterkte hiermee !en ook alle mensen die om jou heen staan wens ik zeker ook sterkte want het valt niet mee allemaal. Sterkte allemaal xxx houdoe en tot ziens.

• 05 Januari 2016 - 16:27

Jan En Beppy Van Der Lee:

Beste ben je bent nu goede handen om je genezings proces te bevorderen heel veel sterkte met revalideren tot horens en binnenkort tot ziens

• 05 Januari 2016 - 17:38

Jan Van Zon:

Heel veel sterkte gewenst en bedankt blog

• 05 Januari 2016 - 17:50

Dwayn :

Heel veel beterschap BEN BEN

• 05 Januari 2016 - 20:16

Jurgen Paapen:

Ben, sterkte jongen, heel erg veel beterschap!
    Succes met revalideren

• 06 Januari 2016 - 13:13

Frank En Ilonka Van Bladel:

Hey Ben, blij dat je weer in nederland bent. Heel veel sterkte met het revalideren. Het zal zijn tijd nodig hebben. Groeten en liefs Frank en Ilonka. En voor de schrijver van de verslagen : Fijn dat je iedereen zo op de hoogte houdt. Daar hoef je geen goede schrijver voor te zijn ! Denk dat je er veel mensen blij mee maakt.