Revaledatie de Tolbrug - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu Revaledatie de Tolbrug - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu

Revaledatie de Tolbrug

Blijf op de hoogte en volg ben

16 Januari 2016 | Nederland, Dordrecht

hoi
Ben ligt nu in de Tolbrug in s,hertogenbosch

hij heeft nu lekker ruime kamer en de revaliedatie is nu goed op gang gezet
heeft nu n aangepaste rolstoel heeft nu beetje meer bewegings vrijheid,
Ben ligt nog wel in quariantaine hij is ook blij dat ie nu daar is,begrip komt gelukkig wat terug, het praten gaat nog moeizaam,hij zet zn eigen goed in voor de revalidatie,vind dat gelukkig erg belangrijk,hij gaat gelukkig langzaam vooruit Ben heeft wat kracht in zijn bovenbeen goed teken.zn arm
doet nog niet mee en weten ook niet hoe dat er in de toekomst uit gaat zien,
de overplaatsing was erg vermoeiend,maar gelukkig gaat het nu goed,alle intake gesprekken zijn gedaan ,dus vanaf maandag vol aan de gang met therapieen .
verder is dit op Ben zijn verzoek hij wil niet te veel bezoek en de arts is het daarmee eens hoop voor begrip daarvoor en zijn beslissing respecteerd ....wanneer Ben dit wel wilt laat ik het u weten
met n kaartje maak je Ben wel mee en hoop dat u er een stuurt

adres is
tav Ben de Jong
Tolbrug
Henri Dunanstraat 7
5223 gz s,hertogenbosch
afd 2 kamer 206

• 16 Januari 2016 - 07:19

Ben De Jong:

voor de mensen die dit lezen geef even n reactie als je wilt kan ik zien of het nu goed gaat dank je gr anja

• 17 Januari 2016 - 07:08

Cor:

het gaat nu goed met de berichten

• 17 Januari 2016 - 07:15

Peter & Helma:

Hoi Ben,

Top om te horen dat het langzaam aan toch steeds een beetje beter met je gaat. Wij willen je
    heel veel sterkte en kracht toe wensen.
    Er komt een moment dat we samen weer een biertje drinken !!