6 jan gesprek neuroloog gehad . - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu 6 jan gesprek neuroloog gehad . - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu

6 jan gesprek neuroloog gehad .

Blijf op de hoogte en volg ben

06 Januari 2016 | Nederland, Dordrecht

hoi
vandaag zo.n beetje heel de dag in zkh geweest bij Ben op uitnodiging van neuroloog,
we hebben goed nieuws en wat minder nieuws .
we beginnen met goed nieuws,Ben doet goed mee met revalideren en wil ook graag,heb Ben vandaag gezien met logopedie en therapie waaronder zitten, staan ,en wat lopen in zn kamer en natuurlijk met behulp van fysio.
hij heeft wat kracht zeer minimaal in zn bovenbeen,maar toch zeer trots ,
zn arm heeft ie wel oefeningen mee maar doet nog weinig heeft wel oefeningen voor geschreven gekregen wat ie goed doet,we hebben samen zitten oefenen met woordjes wat Ben zelf wou, toppie zou ik zeggen .
Ben is echt 'n doorzetter en wuift alles weg goed humeur best wel daarna was Ben helemaal op was echt tijd voor rusten wat Ben heel hard nodig heeft.
nou zoals bijna iedereen wel weet komt Ben uit ander ziekenhuis na nederland, dus ja dan word je getest op de MRSA en andere bacteries
en Ben heeft ze jammer genoeg allebei,dat betekent langer in de quarantaine wat wel enkele weken kan gaan duren,ze proberen met medicijnen antibiotica het goed te krijgen maar kunnen niet zeggen hoe lang het duurt, barre pech dus ,maar dat betekent ook dat er.... weinig bezoek kan en mag komen.... ook voor de rust van Ben ,dit is op verzoek van de arts en
Ben geeft aan ook niet te veel bezoek te willen,hoop op jullie begrip hiervoor.maar ze gaan wel proberen Ben dichterbij te krijgen, maar zeggen er ook al bij ,gaat zomaar niet lukken, dus misschien n kaartje sturen zal hij leuk vinden,Ben is nu stabiel zo als ze zeggen

Ik hoop dat het voor fam vrienden ect 'n beetje duidelijk bericht is,
als er weer nieuws is komt het erop

adres is

dordrecht 3318 AT

gr anja

• 06 Januari 2016 - 19:47

Aura:

Kun jij het adres hier op zetten om de kaartjes te sturen?

• 06 Januari 2016 - 21:46

Oom Nico:

Dag Anja,
    Geweldig dat jij ons zo op de hoogte houdt. Ontzettend jammer van die zkh-bacteriën. We hopen allemaal dat Ben de wil en energie kan blijven opbrengen voor zijn therapie en zo mogelijk herstel. Houd vol en sterkte!

• 07 Januari 2016 - 01:06

Thea:

Nou Ben klote zeg van doe bacteriën dat kun je er nu ok nog wel bij hebben maar zoals ik je ken van vroeger

• 07 Januari 2016 - 01:10

Thea:

Mijn verhaal is niet helemaal goed gegaan, maar ik wens je nog sterkte met je herstel, Thea

• 07 Januari 2016 - 05:00

Koos Kivits:

beterschap ben

• 07 Januari 2016 - 13:43

Sandra Kamp:

Hoi Ben,

Goed om te horen dat je je zo inzet met revalideren. Het zal zwaar zijn de komende tijd maar elk stapje vooruit is er 1. Succes met je herstel en rust ook op tijd uit.

Groet,
    Sandra (van Aannemersbedrijf Snijders)

• 09 Januari 2016 - 23:09

John De Jong:

Er ligt een kladblok voor iedereen die op bezoek komt (bezoek wordt vanwege BRMO en MRSA -bacterieen beperkt) om een verslagje te schrijven wat je ervaring/indruk over de situatie/herstel/mimiek van onze Ben is . Dit is voor het revalidatie-team een belangrijke graadmeter. Hiermee kunnen ze verder met het programma om een zo goed mogelijk herstel te realiseren. Heeft er iemand vragen aan mij ,bel me gerust . M.V.G. John de Jong. 06-22488792 of 06-53152268 of 0416-330380 of stuur een meeltje dejongwan@kpnplanet.nl.