19 jan tolbrug Ben - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu 19 jan tolbrug Ben - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu

19 jan tolbrug Ben

Blijf op de hoogte en volg ben

19 Januari 2016 | Nederland, Dordrecht

hoi
met Ben gaat het langzaam wat beter,zn begrip komt terug praten gaat met mate, Ben doet goed mee aan de revalidatie heeft n zeer druk progamma,
wat zeer vermoeiend is
Ben doet al veel meer dan ze dachten is echt n doorzetter vooral met ergo therapie douchen aankleden ect doet ie zo goed als zelfstandig,
vanaf afgelopen zaterdag neem ik hem even mee naar buiten goed aankleden en heerlijk rondje wandelen wellis waar in de rolstoel maar vindt het heerlijk ,15 a 20 min is lang genoeg,de msra bacterie is dr nog wel dus voorzichtigheid geboden word daar meerdere malen per week op gecontroleerd hopen dat het gauw weg is kan Ben van zn kamer af en mee gaan doen met volledige therapie,we vragen elke keer wil je meer bezoek.maar dat wilt Ben nog niet hoop dat ie dat wel gauw wilt voor u en voor Ben maar hij is nog gauw erg vermoeid wilt u iets weten mail me dan gerust of zet het bij de reacties,probeer zo goed mogelijk op te schrijven hoe het gaat met Ben maar is best wel moeilijk,wilt u hem n kaartje sturen dat vind ie wel fijn ,mag hopen dat u dat wilt doen
Ben zal in de toekomst voor zijn gezondheid ,n hele andere weg in moeten slaan,en als hij bepaalde dingen kan mag Ben ook n dagje weg uit de tolbrug hopelijk is dat snel,ze streven daar wel na
gr anja

5223 GZ

• 21 Januari 2016 - 21:41

Marja:

Hoi Ben,
    Wij denken veel aan je. Zo gauw je meer bezoek wil ontvangen komen we zeker
    samen met Birgit. Hebben haar verteld wat er is gebeurt. Ga er voor vechten want
    ze wil echt met je bbq, klep open en knauwen. Vecht ervoor.
    Groetjes en een dikke knuffel van Birgit.