14 jan Ben is overgeplaatst - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu 14 jan Ben is overgeplaatst - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van ben jong - WaarBenJij.nu

14 jan Ben is overgeplaatst

Blijf op de hoogte en volg ben

14 Januari 2016 | Nederland, Dordrecht

hoi

zo Ben is overgeplaatst na de tolbrug,was weer n trip zeg ik was er al om half 8 de ziekenauto zou om 9 komen ,tuurlijk niet dus ,
Ben was best wel gefrusteerd omdat ie nu pas om n uur of 12 zou komen en dat was ook zo toen hebben we maar netjes afgewacht je kan toch niks anders maar hij was niet echt blij begrijpelijk
we waren om ongeveer kwart voor 2 in denbosch alle gesprekken gevoerd
met artsen fysio ergo rolstoel aangemeten testen gedaan en morgen start de therapie wat heel intensief is
maar gelukkig is Ben nu dichterbij en wat n comform heeft hij nu,hij ligt nog steeds in quariantaine en zal nog wel even blijven zo .
op Ben zn verzoek en arts blijft het bezoek nog even zo gehandhaafd niet te veel dus dit komt nu ook van Ben af en graag in overleg
mocht er toevallig zijn de therapie gaat gewoon door er zijn bezoek tijden dus daar moet ook aan gehouden worden mocht u n kaart willen sturen adres volgt (sorry vergeten mijn fout)
morgen staat het erop
gr anja

• 15 Januari 2016 - 18:16

Jan En Beppy Van Der Lee:

Van midday bij Ben even wat sports kleding afgegeven hij blijft enthusiast was blij met Zion nieuwe locatie